https://www.facebook.com/gotujzruno?fref=ts

STRONA GŁÓWNA         O MNIE         INSTAGRAM         CONTACT

poniedziałek, 19 marca 2018

Czarne fettuccine z domowym pesto z suszonych pomidorów i sera koziego

Podobno kobieta potrafi z niczego zrobić awanturę , sałatkę I  makaron .. Więc jeżeli nadal się zastanawiacie co podać na dzisiejszy obiad zapraszam do wpisu ; )


Wydaję mi się , że takie najprostsze makarony z paru dobrej jakości składników wychodzą najlepsze więc radzę Wam odstawić słoiczkowe pesto I zajrzeć co dobrego kryje wasza lodówka .

Składniki na 1 porcję :

1 cebulka ( podsmażona na kilku łyżeczkach zalewy z pomidorów )
1 ząbek czosnku
8 dużych pomidorów suszonych plus 4 łyżki zalewy
6 dużych listków bazylii
2 łyżki prażonych orzechów - u mnie nerkowca
1 łyżka sera koziego
szczypta soli
szczypta pieprzu
ja dodatkowo użyłam mieszanki przypraw , którą kiedyś kupiłam na targach zdrowej żywności w Szczecinie I która totalnie skradła moje serce - mieszanka z suszonych pomidorów, suszonego czosnku niedźwiedziego i czarnuszki <3
kilka listków czerwonego szpinaku na wierzch


Do kielicha blendera wrzucamy pomidory suszone plus zalewę, listki bazylii, podsmażoną cebulkę ( na oliwie z pomidorów ) , ząbek przeciśnięty przez praskę, podprażone orzechy, szczypta soli , pieprzu no I jeżeli nie posiadacie takiej mieszanki przypraw ( szuszone pomidory, czosnek niedźwiedzi, czarnuszka )  to zachęcam po prostu do wrzucenia 1/2 łyżeczki czarnuszki , ktróra diametralnie zmieni smak pesto I łyżkę sera koziego , blendujemy I gotowe.

Makaron gotujemy wg przepisu zawartego na opakowaniu . Ja użyłam z czarnej fasolii , który nie dość , że jest zdrowy ( 100 g zawiera 8g tłuszczu, 15 g węglowodanów aż 18 g błonnika I 46 g białka ) to gotuje się go tylko 3 minuty ; )

Ja nie jestem fanką jedzenia zimnego pesto więc do odcedzonego makaronu dodałałam pesto , chwilę przemieszać
na wierzch kilka listków czerwonego  szpinaku, świeżej bazylii  I gotowe ; )



smacznego ; )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz