https://www.facebook.com/gotujzruno?fref=ts

STRONA GŁÓWNA         O MNIE         INSTAGRAM         CONTACT

poniedziałek, 21 marca 2016

Dietetyczne batoniki owsiane


To jak będą wyglądały batoniki musli zależy tylko od Was. Można dać do nich wszystko , co akurat zalega nam w szawkach. No i z pewnością będą zdrowsze i mniej kaloryczne bez zbędnego cukru niż te co można kupić w sklepie ; ) 



SKŁADNIKI NA 6 BATONIKÓW OWSIANYCH MUSLI :

 1 szklanka płatków owsianych 
 2 łyżki nasion chia
 2 łyżki siemienia lnianego
2 łyżki otrębów ( ja użyłam granulowanych z żurawiną )
3 łyżki jagód goi
 1 szklanka posiekanych orzechów ( u mnie orzechy pekan, laskowe i migdały )
 1/2 szklanki suszonej żurawiny 
 2 łyżki wiórek kokosowych 
1/2 szklanki miodu 

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA :

Do miski wrzucamy wszystkie składniki jakie chcemy by zawierały batoniki  . Ja wrzuciłam wszystko z listy powyżej oprócz miodu ; ) 


Na patelni podgrzać miód i gdy zacznie delikatie wrzeć wrzucić wszystkie składniki i dokładnie wymieszać. 


  
Cała masę przekładamy do blaszki wysmarowanej tłuszczem lub wyłożnej papierem do pieczenia. 
 Wszystko dokładnie uciskamy by składniki ładnie się połączyły  ( najlepiej ręką ). 



Pieczemy przez 25 minut w 180 stopniach ;) Po 20 minutach blaszkę wyciagnąć , pokroić batoniki i wstawic do piekarnika na ostatnie 5 minut. 




Smacznego ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz