https://www.facebook.com/gotujzruno?fref=ts

STRONA GŁÓWNA         O MNIE         INSTAGRAM         CONTACT

sobota, 15 sierpnia 2015

Wege burgery z kaszy jaglanej



SKŁADNIKI ( NA 9 DUŻYCH BURGERÓW ):
1 szklanka kaszy jaglanej ( przed ugotowaniem )
2 szklanki wody
3 liście laurowe
2 szklanki jarmużu
3 ząbki czosnku
1 średnia cebula
5 pieczarek
5 średnich marchewek
1/2 szklanki pietruszki
oliwa z oliwek ( do smażenia )
przyprawy : ( ja dałam wszystko co miałam pod ręką, dajcie takie jakie lubicie ) u mnie : sól, pieprz ziołowy, pieprz czarny, pieprz cytrynowy, majeranek, bazylia, oregano, suszony koperek, czosnek, ostra papryka, 
1/2 szklanki słonecznika
1/4 szklanki siemienia lnianego lub sezamu
2 łyżki płatków owsianych

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA MEGA EXTRA BURGERÓW :

Kaszę gotujemy w 2 szklankach wody z listkami laurowymi przez około 15 minut. Cebulę z czosnkiem drobno siekamy i podsmażamy aż się zarumieni. Dodajemy starkowane pieczarki, marchewkę i posiekany jarmuż . Całość dusimy przez około 10 minut.

Prażymy słonecznik i siemię lniane/ sezam 

Gdy kasza lekko przestygnie łączymy ją z masą warzywną, pietruszką i prażonymi nasionami. Dodajemy przyprawy jakie tylko chcemy i płatki owsiane . Ugniatamy naszą masę aż połączą się wszystkie składniki a następnie formujemy kulki delikatnie je spłaszczając formując burgery. 



Ja tym razem usmażyłam burgery ( można upiec przez około 35-40 minut w 180 minutach )
smacznego ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz